kolmapäev, 29. oktoober 2014

Programmeerimine.

Ma olen huvitatud programmide ja nende programmeerimise õppimises huvitatud
Minu arust peaks või võiks õpetada 5.-6. kooliastmes programmeerimist.
Mulle meeldiks töötada programmeerijana aga see oleks suhteliselt raske, kuna esiteks ma ei tea mis ma peaks tegema kui isegi töötaks programmeerijana ja teiseks, tundmatute programmidega ma ei oskaks töötada.
Minu arvates programmeerimine pole keeruline, kui tead millega töötad.
Minu arust programmeerija ei pea olema tugev matemaatikas.
Ma isiklikult sooviks koostada siukse programmi millega saaks mängudest tegelasi võtta, ning teha sellest filmi või video.
Ma ei tea ühtegi programmeerimiskeeli ja eriti ei usu et viitsiks õppida programmeerimiskeelt.
Olen küll proovinud ja siia maani tegelen sellega. Praegu mina ja mu sõber teeme enda mängu.
Programmeerimine on lõbus ja ei võta ültsegi kaua aega et õppida.



1 kommentaar:

  1. Pilt liiga suur ja teksti värvivalik teeb lugemise raskeks.

    VastaKustuta